Vinn Hos missnosebleed.blogg.se/

 
 
1. En lunchpåse. Japanerna lägger alltid sina luncher i olika slags tygpåsar för att hålla värmen, så tänkte att ni kanske ville känna er japanska och använda er av en sån nångång också? plus att jag hittade en så himla söt så var tvungen att köpa den till er!
2. Onigiri former. Man lägger riset i formerna och pressar (bilder finns på baksidan av förpackningen) för att få den perfekta Onigiri formen!
3. Badskum. Japaner älskar att bada. Hittade en massa roliga påsar med baksum som hade olika manga personer som omslag, alla med olika namn, födelsedatum, blodtyp, längd, allt. Så valde en speciell för er skull haha!
4. Munskydd. Har bloggat om munskydd förr. Inlägget är HÄR. Hittade ett par med hello-kitty på!
5. Det här vet jag faktiskt inte riktigt vad det är. Någon fotvård som tar bort den äckliga fotbiran efter en varm dag i skon. Tänkte att detta var en sak man bara kan hitta i japan hahah!
6. Gör din egna panda kaka/godis! Allt som behövs finns i förpackningen och det finns bilder som visar hur man gör på baksidan.
7. Känt godis här i japan. Mycket känt. Mycket gott också för den delen :D
8. POCKY. Var tvungen att köpa pocky till er, såklart. En Hello-kitty pocky och min favorit panda pocky!
9. MER POCKY- grönt te pocky!
10. Japanskt godis. 
11. Lösfransar- för underfransarna. 
12. En lyckokatt till mobilen! Alla japaner går runt med dessa, det ska bringa lycka och tur.
13. HANKO- En personlig stämpel. det var så många som frågade i mitt förra inlägg om personlig stämpel (se inlägget HÄR) om vart man kan få tag på en sån i Sverige, så passade på och köpte en till er. Kanjit på stämpeln är Ima som betyder NU, eftersom att jag inte vet VEM som kommer att vinna denna Goodiebag så tyckte jag att det ordet skulle passa bäst om man stämplar på något. 
14. Räkchips. När det gäller chips här i japan så fördrar alla japaner räkchips. 
15. Japanska chipspinnar! SUPERGODA och mycket populära här!
16. Och sist men inte minst Mera lösfransar, för överfransarna.
 
Jag kommer att kolla igenom alla som har kommenterat och sagt att dom är med och lottar sedan ut en vinnare!
Jag kommer att utse en vinnare på nyår och kommer sedan att skicka hela packet till vinnaren.
Jag kommer att betala för alla kostnader och frakt så oroa er inte ;)
LYCKA TILL!
 

Kommentarer
Postat av: Batman, omg jag e beroende av din blogg cx

Kan hända att jag är med.. måste fråga mamma först D:
Lägger iaf in en till kommentar ifall jag får c:

Svar: Haha, Älskar ditt namn "Batman"Okej :)
simsvegas.blogg.se

2013-12-20 @ 14:00:07
URL: http://batmansworld.blogg.se
Postat av: Batman

Omg, haha :'D
Vad pinsamt. Jag trodde det var du som hade "give away" grejsen.. lol c:

Svar: Haha, Det är därför jag länkar till tävlingen :D
simsvegas.blogg.se

2013-12-23 @ 16:22:47
URL: http://batmansworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0