Nytt Tema + Info

Okej, Jag vill ta itu med en sak! Jag är otroligt pressad, för jag har många saker at göra, och jag måste göra klart dem inom 1 vecka!
Jag måste tidpublicera massa inlägg för att hålla bloggen uppe, och det är dåligt ju :/
För jag måste hinna tidspublicera inläggerna ända till Oktober Eller November (För då finns det en risk att jag har tillgång till datorn!
Jag ska börja Sexan snart och med det så kommer även Nationella provet med, och jag tänker inte låta skolan förstöra bloggens uppdateringar! Skolan och verkligheten är viktigare men jag vill inte ha en blogg som ska ligga ouppdaterad coh då är dte lika bra att radera bloggen, eller hur?
 
Så jag sak försöka tidspublicera massor och måste kanske tidspublicera inlägg över 100 st (!) Då förstår ni hur stressad jag är och har bara lust att gråta för det :/ Och det är mer jag måste göra! Dessa saker måste jag göra!
 
1. Jag måste fixa en profilbild åt en tjej.
2. Måse göra klart en tjejsdesign.
3. Måste fixa en header åt en tjej.
4. Jag måste ge vinnarna alla saker från önsken och då måste jag göra massa extragubbar :(
5. Jag måste tidspublicera massa inlägg på Fjortiz_Emma99's blogg!
6. Jag måste tidspublicera över hundra inlägg på denna blogg.
7. Måste göra en tävlingsfilm!
 
Så ja.... OCh detta måste vara klart inom 1 vecka, och jag kan inte stryka från nån av dem :/
 
Och jag är ledsen om billderna hoppar ut från bloggen men det är något jag inte kan fixa nu!
 

Kommentarer
Postat av: Misenfisen

Okej, då förstår jag att det tar tid med headern ! :)

Svar: Tack för att du förstår :)
simsvegas.blogg.se

2013-08-09 @ 19:12:23
URL: http://Misenfisen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0