:)

 

Tänkte köra en tävling där ni kan vinna hela önsken!

 

Vad ni ska göra:

- Ni ska hjälpa min andra gubbe i am sweet till level 14!

- Dem 2 som hjälper mest kommer att få hela sin önsken

 

Regler:

- Ni får inte göra extra gubbar, ni måste göra det på eran gubbe som ni vill ha eran önsken på!

- Jag kommer att lotta ut, Delar ni ut det på eran blogg/forum så får ni extra lotter (Chanser)

- Ni får inte fuska, För då blir ni Diskvalicerade.

- Var inte sura om ni inte vinner, Ni kanske vinner nästa gång när jag håller i en tävling!

- Det är jag (Coola Fjortizen03) som kommer att hålla i tävlingen!

- Tjatar ni, eller ni försöker muta mig, Blir ni blockade.

- Ni ska anmäla er här, eller skicka ett meddelande till mig (i am sweet)

 

Tävlingen startas: 4/8-2013 

Tävlingen slutas: Så fort jag levlar till level 14.

 

Fame kvar:

29.512

 

Anmälda:

Julle.10

Tejo

Mankusu

Cool_is35

Molly3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0