Bonnie Bounce

Vad tycker ni om det nya spelet Boonie Bounce?
Jag spelade den på min släkts mobil och kan säga att den inte var så värst roligt!
 
Den var ltie roligt men inte tillräckligt mycket för att vilja spela så mycket på den! Det hade varit roligare om man hade fått spela med sin egen bonnie. Sen tyckte jag att det var jättesnålt av dem att få lite sc! Mitt Highscore var 4569 och jag fick bara in 30 sc och 49 fame :/ Kan säga att det är inte mycket alls!
Vad tycker ni? Hiss Eller Diss?
 
Tyckte ni om Bonnie Bounce?
  
pollcode.com free polls 

Kommentarer
Postat av: Jojjoh♥

Inte Testat D:
Har inte Iphone D:<

Svar: Synd Då ! SUger att dte är för iphone och ipads :/
simsvegas.blogg.se

2013-08-09 @ 20:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0